[Waterloo, Wisconsin] – Trek Bicycle prezentuje zupełnie nowy model CheckOUT, rower gravelowy z full suspension i kierownicą szosową, przeznaczony do epickich przygód poza utartymi szlakami. Zaprojektowany, aby być szybszym niż rower górski na utwardzonych drogach i bardziej wydajnym niż sztywny rower gravelowy na singletrackach, jest to idealny sprzęt do przygód na drogach, szutrach i singletrackach, zawodów ultra-endurance, długich wypraw rowerowych i nie tylko.
Dział: Otwarty dostęp
[Waterloo, Wisconsin] –Trek wprowadził na rynek swój pierwszy dedykowany elektryczny rower gravelowy. Całkowicie nowy model Checkpoint+ SL łączy w sobie wszystko, co zawodnicy kochają w oryginalnym rowerze Checkpoint, z cichym, lekkim i naturalnym uczuciem silnikiem TQ HPR60, który zapewnia wam dodatkową moc potrzebną do odkrywania jeszcze więcej.
Emocje po ORLEN Wyścigu Narodów opadły, ale postawa polskich zawodników na długo zapadnie kibicom w pamięć. Biało-Czerwoni z bardzo dobrej strony pokazali się szczególnie w drugiej części wyścigu, zajmując dwie pozycje na etapowym podium. Dodatkowo Mateusz Gajdulewicz uplasował się na 6. miejscu w klasyfikacji generalnej ORLEN. „Mamy potencjał, jeśli chodzi o młodzieżowców” – mówi selekcjoner reprezentacji Polski, Tomasz Brożyna.
Czternastego stycznia dotarłem do Częstochowy, w której nazajutrz miało mieć miejsce otwarcie nowego sklepu. Ale nie było to coś, nad czym da się przejść do porządku dziennego. Stoję przed Wami wstrząśniety, niezmieszany i relacjonuję rozemocjonowany.
Na podstawie danych statystycznych uznaje się, że prawdopodobieństwo bycia trafionym przez piorun jest 90 razy wyższe niż wygrana na loterii, to jednak nie odstrasza optymistów od wydawania hajsu na kupony lotto (podczas gdy nikt realnie nie obawia się bycia trafionym przez piorun). W Wielkiej Brytanii około 45 milionów ludzi regularnie kupuje losy i wierzy w swoją szansę.
Miałam długo takie przeświadczenie, że zima jest jakąś katastrofą, której pierwsze oznaki pojawiają się wraz ze złowróżbną informacją o zmianie czasu z letniego na zimowy. Oto nadchodzą czasy smogu, ciemności, zimna i braku roweru.
Skąd bierze się cyklokros w życiu człowieka? Nie wiem. Z przedawkowania MTB? Z kapci w szosie? Z posiadania gravela? To ostatnie trochę nie pasuje, bo w życiu wielu osób cyklokros pojawił się przed erą graveli, zatem to nie to. Czy ten sport można kochać, jeśli nie jest się Belgiem albo Holendrem? Czy można chcieć uprawiać go z własnej woli? W tym błocie, deszczu, chłodzie i na trasach, którym często brakuje uroku? Czy to sport jedynie dla dzieciaków z gminnych klubów, których trenerzy pakują w busy i wywożą na puchary powiatu? Rozgrzewka, wyścig, herbata lana z wojskowego dystrybutora do styropianowych kubków, rzut oka na dekorację i do domu. Za oknem busa już zmierzch i unoszące się nad polami dymy z palonych w ogrodach liści. Mordor.
Niewidoczny, a potrafił zamieszać i wstrząsnąć naszym światem jak żadne inne wydarzenie od zakończenia ostatniej wojny światowej. Perturbacje dotknęły wszystkie dziedziny życia, w tym także bliski nam świat rowerów. Z jednej strony cieszy wzmożone zainteresowanie jednośladami, zarówno jako alternatywnym środkiem transportu na co dzień, jak i sposobem na bezpieczne spędzanie wolnego czasu. Z drugiej jednak strony już dzisiaj widać problemy wynikające z przerw i opóźnień w łańcuchach dostaw, a tak naprawdę to dopiero nadchodzący sezon będzie sprawdzianem dla firm gorączkowo próbujących odnaleźć się w nowej rzeczywistości.
Sportowy portal społecznościowy Strava rozwija się od 2009 r. i w lutym tego roku przekroczył 3 miliardy załadowanych aktywności. Tempo wzrostu platformy znacznie przyspieszyło jeszcze przed pandemią. Najnowszy miliard aktywności uploadowano w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Oszczędźmy sobie truizmów o tym, jak indywidualne są oceny komfortu siodełek, zwłaszcza że poniższy przegląd przekonuje, że wiedza ta nie jest obca producentom. Prześcigają się oni w personalizacji oraz ułatwieniu wyboru, zaprzęgając do tego technologie, które znaliśmy dotychczas z filmów science fiction.