Dołącz do czytelników
Brak wyników

Pompki do amortyzatorów

Artykuł | 29 czerwca 2019 |
276

 

Wbrew pozorom ustawianie zawieszenia budzi wciąż zabobonny lęk. Czytamy i słyszymy o próbach regulacji ciśnienia w amortyzatorach pneumatycznych za pomocą pompek do kół, naboi CO2, a nawet kompresorów na stacjach benzynowych. Od razu uprzedzamy wszystkie pytania - dwutlenek węgla będzie pracował tak jak powietrze, nie niszczy uszczelek, ale i tak nie da się go zastosować. Powód jest prosty - nawet przedni widelec potrzebuje daleko większego ciśnienia niż potrafią wygenerować wszystkie wymienione urządzenia razem wzięte. Jedynym instrumentem, pozwalającym zmienić ciśnienie na żądane, jest specjalistyczna pompka do dampera. Kropka.

Po co mi pompka?

W pionierskich czasach ery amortyzacji stanowiły akcesorium dodawane do widelców, a nawet niektórych...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy