Dołącz do czytelników
Brak wyników

Porady , Otwarty dostęp

27 grudnia 2019

Plan treningowy. Styczeń 2020
Siła mięśniowa na podjazdach oraz wytrzymałość tlenowa

0 1163

Czas postanowień noworocznych. Planujesz w 2020 podjąć regularne treningi? Podsuwamy ci ściągę na styczeń. Wkrótce pojawi się też plan na luty, a w marcowym bikeBoardzie znajdziesz obszerny tekst z całą podbudową teoretyczną. Potem na bieżąco będziemy publikować kolejne rozpiski mezocykli z krótkimi komentarzami.

 

POLECAMY

Styczniowa rozpiska prezentuje się następująco: 

tydzień 1 - 10h45 - Baza 1 
tydzień 2 - 5h45 - Baza 1 / tydzień regeneracyjny
tydzień 3 - 8h15 - Baza 2 
tydzień 4 - 10h - Baza 2 
tydzień 5 - 11h15 - Baza 2 

 

W styczniu pracujesz nad adaptacją anatomiczną na siłowni. Pracujesz także nad rozwinięciem siły mięśniowej na podjazdach oraz rozwijaniem wytrzymałości tlenowej poprzez treningi w strefie 3 (TEMPO).
Czekają cię również próby na maksymalną moc tlenową (5 minutową) oraz na sprawdzenie mocy na p...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy