Dołącz do czytelników
Brak wyników

Porady , Otwarty dostęp

5 lutego 2020

Plan treningowy LUTY

116

Już nie zima, ale jeszcze nie wiosna. Zapoznaj się z naszym kalendarzem treningowym na luty i staraj się wdrożyć jak najwięcej elementów, by w kolejnych miesiącach podnosić swoją wydolność. 

 

W lutym w programie na siłowni koncentrujesz się na sile maksymalnej. Podczas tygodnia regeneracyjnego będziesz pracować nad mocą oraz będziesz miał do zasymulowania 30 min. odcinek o intensywności wyścigowej. W dalszych tygodniach skupisz się na wytrzymałości siłowej o nieco wyższej intensywności 90-100% z utrzymaniem niskiej kadencji 60-70 obr/min. W terenie MTB będziesz wydłużać pracę podprogową prawie do 60 minut, włączając dynamiczne ćwiczenia mocy na stojąco. Na podjazdach staraj się spędzać od 15-20 min. w intensywności podprogowej z kadencją naturalną dla danego podłoża.

 

tydzień 1 - 5h45 - Baza 2 / tydzień regeneracyjny

tydzień 2 - 9h - Baza 3 / tydzień 1

tydzień 3 - 10h45 - Baza 3 / tydzień 2

tydzień 4 - 11h45 - Baza 3 / tydzień 3

 

 

OPIS rocznego planu, ze szczegółowym wyjaśnieniem znajdziecie w numerze #1-2/2020. 

PLAN TRENINGOWY NA STYCZEŃ

 

Foto tytułowe Scott | Simon Ricklin

Przypisy