Dołącz do czytelników
Brak wyników

Wolfpack Cross i Race I Endura SingleTrack DuraJak

Artykuł | 15 lipca 2019 | NR 32
131

Wolfpack Cross i Race

Trezado, www.trezado.pl

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka opon. Stoi za nią Wolfgang Arenz, inżynier pracujący wcześniej dla firm Continental, Schwalbe i Specialized. Na stronie firmy Wolfpack pojawia się mało subtelna informacja o znakomitych technologiach Black Chilli, Addix i Gripton. Sugestia jakimi wynalazkami zajmował się wcześniej Arenz jest czytelna.Jak na oponę XC, Cross ma wyraźny i stosunkowo wysoki bieżnik. Klocki są dość rzadko rozmieszczone, co ma zapewniać lepsze czyszczenie. Waży 711 g i ma oplot o gramaturze 120 TPI. W wersji Race klocki są podobne, ale wyraźnie ciaśniej ułożone. W dodatku środkowe mają większą powierzchnię, co sugeruje chęć redukcji oporów toczenia. Race jest lekka, waży 655 g. Do testu oponę Cross założyłem z przodu w celu zwiększenia przyczepności w zakrętach, natomiast na tył wybrałem tę, która na oko wydała się lepiej toczyć, czyli Race. Na asfalcie i bardzo gładkim szutrze opony są dość głośne. Opory toczenia okazały się spore nie tylko ze względu na agresywny bieżnik, ale również miękką mieszankę gumy. Nosi ona nazwę ToGuard Compound i w praktyce ma przede wszystkim zapewniać jak największą przyczepność. Testowałem przy ciśnieniu 1,6 bara i duże oraz miękkie klocki bardzo dobrze dopasowywały się do podłoża, co procentowało przede wszystkim po...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy