Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat

6 marca 2020

Nowa architektura Giant Group

83

Giant Manufacturing ogłasza nową architekturę marek w ramach Giant Group, która łącząc swoje zasoby będzie funkcjonować jako spółka-matka wielu jednostek biznesowych na całym świecie.

 

 

 

 

Giant Group została stworzona, aby zoptymalizować wszystkie strategie rozwoju firmy, zarówno marek OE (ang. original equipment), jak i własnych marek produktowych. Grupa będzie również kontynuować współpracę z partnerami, aby przewodzić rozwojowi branży rowerowej i stworzyć jeszcze lepsze rozwiązania dla rowerzystów.

 


GIANT GRUOP

 

Jednocześnie marka Giant przechodzi rebranding – marka zyskała nowe, dynamiczne logo oraz energetyczną paletę kolorów.

 

Żywe spektrum niebieskiego jest unikalnym kodem kolorystycznym marki rowerowej Giant. Paleta kolorów jest wyrazista, bloki kolorów są mocne, a gradient jest nowoczesny i energetyczny. Kolorem wiodącym jest Performance Blue (PMS 2738 C).

 

Zasady projektowania graficznego oddają wartości, jakie reprezentuje marka Giant. Są proste, dynamiczne, łączące funkcjonalność produktów i emocje jakie wyzwala jazda na rowerze.

 

 

Przypisy