Opatentowana formuła WTB ma naprawiać przebicia do 6 mm poprzez zamknięcie włókien i cząsteczek krystalicznych wewnątrz przebicia, aby stworzyć elastyczne i długotrwałe uszczelnienie. Uszczelniacz do opon TCS do uszczelniania przebić wykorzystuje wolny od amoniaku proces tackifikacji, a nie efekt parowania, jak w przypadku wielu formuł opartych na amoniaku. W rezultacie, uszczelniacz powinien działać lepiej w mokrych, gdzie inne uszczelniacze mają problemy z krzepnięciem z powodu minimalnego odparowania. Uszczelniacz WTB zawiera również syntetyczny lateks, aby zmniejszyć ryzyko reakcji alergicznej dla osób uczulonych na produkty z naturalnego lateksu.
TCS Tubeless Tire Sealant jest zoptymalizowany do pracy w temperaturach do -9,4°C, co zwiększa wydajność uszczelniania bez zmiany formuły dla ekstremalnie zimnych warunków.
Uszczelniacz do opon bezdętkowych TCS jest dostępny w czterech rozmiarach; butelki 120 ml i 240 ml do montażu do czterech opon oraz większe butelki w pojemnościach warsztatowych 470 ml i 950 ml. Wszystkie butelki posiadają podziałki pomiarowe zarówno w uncjach jak i mililitrach, aby łatwo określić, ile uszczelniacza zostało nalane do opony.
O WTB
Założona w 1982 roku firma WTB powstała w hrabstwie Marin, miejscu narodzin kolarstwa górskiego, aby projektować lepsze produkty rowerowe. Znana z siodełek, opon, obręczy i uchwytów, ta napędzana przez rowerzystów firma nadal przesuwa granice tego, co możliwe dzięki nieugiętemu duchowi innowacji i pasji do przygody na dwóch kółkach.
O TCS
TCS (Tubeless Compatible System) to standaryzowany system obręczy/opon bezdętkowych zaprojektowany tak, by spełniał międzynarodowe standardy ETRTO i zapewniał najbardziej niezawodny system bezdętkowy na rynku. Uszczelniacz do opon bezdętkowych TCS jest integralną częścią systemu TCS, ponieważ tworzy hermetyczne uszczelnienie, które również poprawia wydajność jazdy i zapobiega przebiciom. Kompletna linia bezdętkowych produktów TCS WTB obejmuje opony, obręcze, koła, uszczelniacze bezdętkowe, zawory i taśmy.
W naszych bikeBoardowych oponach już chlupoczą odpowiednie porcje uszczelniacza od WTB i lada chwila rozpoczynamy testy, których wyniki już wkrótce. Czekamy na pierwsze poważniejsze mrozy, by dać Wam znać, czy istotnie uszczelniacz sprawdzi się w niskich temperaturach.