Wrażenia z jazdy
Geometria Wiliera jest specyficzna, a rozmiarówka zaniżona. Przy moim wzroście 182 cm zazwyczaj jeżdżę na L-kach, w niektórych markach nawet na M-kach. Testowe Cento było w rozmiarze XL i okazało się na mnie tylko minimalnie za duże. Generalnie Cento jak na rower aero jest dość krótki, ale przez to oferuje pozycję niską i zwartą, bardzo aerodynamiczną. Odczucia jazdy są niebywałe - rower świetnie przyspiesza z każdym naciśnięciem na korby. To istny król prędkości, a jego kluczową zaletą jest łatwość utrzymania wysokiego tempa. Testowany przez nas rower miał najwyższej klasy koła Campagnolo z łożyskami ceramicznymi.
Kręcą się niebywale lekko a ich zróżnicowany profil (35 mm w przednim i 50 mm w tylnym) poprawia właściwości aerodynamiczne bez wprowadzania nerwowości podczas silnych bocznych podmuchów wiatru. Napęd to Campagnolo Record 2x12, tegoroczna nowość. Jego szczegółowy test opublikowaliśmy w poprzednim numerze bB#8/2018, dlatego tutaj odniosę się tylko do konfiguracji przełoże...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!