Dołącz do czytelników
Brak wyników

Specialized Turbo Levo SL

Plik | 28 lutego 2020 |
30

Co się stanie gdy do Stumjumpera zaimplemetuje się wspomaganie elektryczne? Takim pytaniem Specialized reklamuje swój najnowszy model czyli Turbo Levo SL.

 

Dzięki zastosowaniu  znanego z elektrycznej szosówki Turbo Creo silnika elektrycznego Specialized 1.1 generującego 240 watów i 35 Nm momentu obrotowego udało się uzyskać wagę na poziomie 17.3 kg – to według zapewnień Speca najlżejszy e-bike oferowany na rynku. Wersja 1.1 ważąc 1,95 kilograma jest o ponad 1100 gramów lżejsza od zastosowanego w Turbo Levo i Kenevo systemu 2.1. Inna konstrukcja skutkuje, że motor nie generuje oporów przy jeździe z wyłączonym wspomaganiem. Parametry ramy są identyczne jak w przypadku Turbo Levo czyli 150 milimetrów skoku i koła 29” ale szerokość opon została zmniejszona do 2.3”. Aby przedłużyć przyjemność z jazdy można użyć zewnętrznej baterii Range Extender, która według producenta z Morgan Hill wydłuża czas o półtorej godziny.

 

 

 

 

 

Founder's Edition

To licząca 250 sztuk limitowana edycja Turbo Levo SL wyróżniająca się satynowym lakierem ramy Spectraflair ze złotą kalkomanią, zawieszeniem Foxa z powłoką Kashima, bezprzewodowym napędem SRAM AXS i dwoma dodatkowymi bateriami Range Extender. Rodzina Turbo Levo SL liczy pięć modeli. Wspominany S-Works Founder's Edition, S-Works Levo SL, Levo SL Expert, Levo SL Comp Carbon, and Levo SL Comp. Ten ostatni w odróżnieniu od wyższych wersji posiada ramę ze stopu aluminium M5.

 

 

 

 


 

 

Przypisy