Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat , Otwarty dostęp

4 lutego 2020

Specialized Turbo Levo SL

427

Co się stanie gdy do Stumjumpera zaimplemetuje się wspomaganie elektryczne? Takim pytaniem Specialized reklamuje swój najnowszy model czyli Turbo Levo SL.

Dzięki zastosowaniu  znanego z elektrycznej szosówki Turbo Creo silnika elektrycznego Specialized 1.1 generującego 240 watów i 35 Nm momentu obrotowego udało się uzyskać wagę na poziomie 17.3 kg – to według zapewnień Speca najlżejszy e-bike oferowany na rynku. Wersja 1.1 ważąc 1,95 kilograma jest o ponad 1100 gramów lżejsza od zastosowanego w Turbo Levo i Kenevo systemu 2.1. Inna konstrukcja skutkuje, że motor nie generuje oporów przy jeździe z wyłączonym wspomaganiem. Parametry ramy są identyczne jak w przypadku Turbo Levo czyli 150 milimetrów skoku i koła 29” ale szerokość opon została zmniejszona do 2.3”. Aby przedłużyć przyjemność z jazdy można użyć zewnętrznej baterii Range Extender, która według producenta z Morgan Hill wydłuża czas o półtorej godziny.

POLECAMY

 

 

 

 

 

...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy