Trudno nam też uwierzyć w to, że kiedy decyzja o użyciu jakiegoś konkretnego rozwiązania zapada i rozpoczynają się prace projektowe, to naprawdę nie ma odwrotu. Wymiana silnika wspomagającego na inny czy przemieszczenie akumulatora są niemożliwe. Jedynym rozwiązaniem jest rozpoczęcie projektowania od nowa. W trakcie frankfurckiego Eurobike 2022 furorę robiło stoisko TQ. Byli tam wszyscy. Jednostka napędowa HPR50 zrobiła na decydentach, PM-ach i publicystach naprawdę gigantyczne wrażenie. Akurat, kiedy przyszedłem robić zdjęcia, na stoisku TQ pojawiła się ekipa rowerowej marki, która używa innego systemu podobnej klasy. Znamy się, jeden z PM-ów podszedł do mnie, powiedział „hi” z taką miną, jakby prosił: czy mógłbyś nas tu nie fotografować? Kiedy w czasie prezentacji Scotta Lumena w rozmowie z Felixem Heinem, Key Account Managerem i Danim Theilem, Product Managerem E-Bikes z TQ opowiedziałem tę anegdotę, Dani z miażdżącą satysfakcją wyciągnął telefon i pokazał zdjęcie, którego ja nie zrobiłem. Moje kolejne pytanie brzmiało: Kto postawił na właściwego konia? Andreas Ziegler – EMTB Product Manager w Scotcie skwitował to jednym zdaniem: Miłoszu, latem 2022 r. było już po herbacie, ja z chłopakami z TQ rozmawiam od wielu lat, a...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!