To prawnicy przesunęli dźwignię zwrotnicy i marka śp. Garego Turnera zaczęła skręcać w stronę, która dla bardzo wielu odbiorców przestała być zrozumiała i możliwa do akceptacji. Nie chcę napisać że stawała się dziwaczna, bo sam miałem dwa GT i do dziś dnia wspominam je z rozrzewnieniem. Kochałem w nich oryginalność i odrębność myślenia, przebłysk geniuszu i absolutnie fenomenalną płynność działania zawieszenia połączoną z obsesją na punkcie separacji sił napędzania od pracy zawiehy. Jednak w tamtych czasach większość poszukiwała lekkości i wsparcia podczas pedałowania, a GT miało inne wyobrażenie roweru idealnego. Kolejne wersje stawały się coraz mniej zrozumiałe, coraz bardziej skomplikowane i ciężkie. Jednak patent wygasł – alleluja!
Prezentację nowej koncepcji zorganizowano w egzotycznej Norwegii i jak się potem okazało, było to jedyne dziwactwo na jakie nas narażono.
Dwa nowe modele o mocno zagnieżdżonych w świadomości bikerów nazwach Force i Sensor są swe...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!