Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat

7 października 2019

Giant XtC 2020

441

Tajwańczycy prezentują kolejną generację hardtaila do ścigania się w cross-country. XtC a.d. 2020 jest lżejsze i charakteryzuje się bardziej agresywną geometrią.

1259 gramów - tyle ważyła rama poprzedniego XtC. Powodem do dumy jest - jak podkreśla Giant - złamanie magicznej granicy jednego kilograma z wynikiem 920 gramów za ramę wykonaną z najwyższego kompozytu Advanced SL -  jak podkreślają Tajwańczycy - jest to najlżejsza seryjne wyprodukowana przez nich rama -  oraz 995 gramów w przypadku nieco cięższego modelu Advanced. Giant chwali się że układ włókien kompozytu jest specjalnie dobierany do rozmiary ramy - wszystko po to aby finalny produkt charakteryzował się optymalnym stosunkiem sztywności do wagi, ma to przekładać się na bezpośrednie reakcje i pewność prowadzenia na trasie.  Aby lekkość szła w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi wypłaszczono również kąt główki - 69.5 stopnia ma zapewniać wg inżynierów Gianta większą kontrolę i pewność na technicznych i wymagających trasach wyścigów XC. Nieznacznie równi...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy