Cannondale, który miał w swojej dotychczasowej ofercie tylko dwa dosyć konwencjonalne modele rowerów elektrycznych, postanowił mocno uderzyć w rynek e-bików i na rok 2020 wypuścił aż dwie nowości.
Nowa Moterra stała się przedstawicielem segmentu enduro i niewiele ją łączy z poprzedniczką. Przedni trójkąt ramy jest wykonany z carbonu BallisTec, tylną konstrukcję zawieszenia pozostawiono aluminiową. Rower dysponuje 160 mm skoku z przodu i z tyłu i w rozmiarach M, L i XL toczy się na kołach 29” w S zastosowane zostały koła 27.5”. Geometria została dopasowana do aktualnych trendów i przeznaczenia, kąt główki to 66°, kąt rury podsiodłowej wynosi 75°. Zastosowany silnik to najnowsza wersja Bosch CX Performance zasilania baterią 625 Wh ( w tańszych wersjach 500 Wh) wykorzystująca autorskie mocowanie Cannondale – Si.
Moterra SE to z kolei już praktycznie rower zjazdowy, który nie potrzebuje wyciągu. Wyposażony w dwupółkowy przedni widelec Rock Shox Boxxer o skoku 180 milimetrów, damper Super Deluxe Select tego samego producenta i opony Maxxis Assegai.
Habit Neo reprezentuje segment rowerów trailowych, dysponując skokiem 14...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!