Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat

30 lipca 2019

Cannondale Moterra & Habit NEO 2020

0 171

Cannondale, który miał w swojej dotychczasowej ofercie tylko dwa dosyć konwencjonalne modele rowerów elektrycznych, postanowił mocno uderzyć w rynek e-bików i na rok 2020 wypuścił aż dwie nowości.

Nowa Moterra stała się przedstawicielem segmentu enduro i niewiele ją łączy z poprzedniczką. Przedni trójkąt ramy jest wykonany z carbonu BallisTec, tylną konstrukcję zawieszenia pozostawiono aluminiową. Rower dysponuje 160 mm skoku z przodu i z tyłu i w rozmiarach M, L i XL toczy się na kołach 29” w S zastosowane zostały koła 27.5”. Geometria została dopasowana do aktualnych trendów i przeznaczenia, kąt główki to 66°, kąt rury podsiodłowej wynosi 75°. Zastosowany silnik to najnowsza wersja Bosch CX Performance zasilania baterią 625 Wh ( w tańszych wersjach 500 Wh) wykorzystująca autorskie mocowanie Cannondale – Si.
Moterra SE to z kolei już praktycznie rower zjazdowy, który nie potrzebuje wyciągu. Wyposażony w dwupółkowy przedni widelec Rock Shox Boxxer o skoku 180 milimetrów, damper Super Deluxe Select tego samego producenta i opony Maxxis Assegai.
Habit Neo reprezentuje segment rowerów trailowych, dysponując skokiem 140 mm z przodu i 130 mm ugięcia z tyłu, toczy się na kołach 29 cali we wszystkich rozmiarach i wykorzystuje ten sam napęd Boscha co Moterra.
Oba rowery wykorzystują technologię Proportional Response Suspension Technology, w której kinematyka zawieszenia jest projektowania w oparciu o rozmiar ramy.
Moterra i Habit NEO są dostepne w czterech rozmiarach: S, M, L i XL. Ceny tego pierwszego zaczynają się od 22 999 zł, kończąc  na 34 999 zł za topową wersję Moterra 1. Habit NEO w podstawowej wersji kosztuje 19 999 zł. Najwyższa specyfikacja NEO 1 to wydatek rzędu 34 999 zł.


 

Przypisy