Przed cieszącą się ogromnym zaufaniem konsumentów Giant Group kolejne cele i wyzwania. W nadchodzących latach firma skupi się na zrównoważonym i odpowiedzialnym społecznie rozwoju. Jednym z najważniejszych wyzwań, stających przed Grupą, jak i nami wszystkimi jest ochrona środowiska. Z tego powodu Giant zmienił sposób pakowania swoich rowerów i akcesoriów. Tradycyjne, powszechnie stosowane w pakowaniu rowerów opakowania, zawierające nylon, elementy gumowe oraz plastikowe torebki zastąpiły w 95% materiały nadające się do recyklingu. To ogromny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju, a jednocześnie zaledwie początek tej drogi.
Giant Group jest również liderem nowo powstałego tajwańskiego Związku Rowerowego na rzecz Zrównoważonego Rozwoju (BAS), którego członkami są już m.in. Merida, SR Suntour, Tektro, Sram, Trek, Marwi, Maxxis i Fritz Jou. Głównym zadaniem, które stoi przed BAS jest podejmowanie wspólnych działań w celu rozwijania nowych inicjatyw środowiskowych, społecznych i rządowych (ESG- Environmental, Social, Governance) aby razem doprowadzić do zmniejszenia śladu węglowego w łańcuchu dostaw branży rowerowej.
50 lat niezapomnianych historii,
50 lat zdobywania doświadczeń,
50 lat wytyczania nowych szlaków
i 135 620 000 sztuk wyprodukowanych rowerów.