Dołącz do czytelników
Brak wyników

BB info

11 lipca 2022

RONDO MYLC. Off-roadowy Gravel

0 965

Nowe RONDO Mylc, o wyglądzie MTB pospawanego w garażu przez szalonego artystę, właśnie ujrzało światło dzienne. 

 

Nowy Rondo MYLC to gravel stworzony z myślą o jeździe w terenie i najbardziej wymagających warunkach. Od samego początku był projektowany do najcięższych zadań, a większość rozwiązań technologicznych wykorzystanych w rowerze, było inspirowanych właśnie wytrzymałymi i niezawodnymi maszynami MTB. Zaadoptowanie najlepszych cech rowerów górskich do gravela zaowocowało stworzeniem zupełnie nowej maszyny o geometrii umożliwiającej eksplorację najbardziej wymagających szlaków. Komfortowa jazda w górę i stabilizacja przy stromych technicznych zjazdach - tego szukali konstruktorzy! 

 

 

 

Wersja karbon

 

Wersja alu

 

Większość górskich ścieżek, rock gardenów i wymagających sekcji było do tej pory poza “strefą komfortu” rowerów (i rowerzystów) gravelowych. Na szczęście już po pierwszych testach nowego MYLC’a okazało się, że wcześniej zdefiniowane granice, można jeszcze bardzo mocno przesunąć! 

 

 

Kolarstwo górskie rozwijało się w ostatnich latach w ogromnym tempie. Co roku, pojawiały się nowe, niesamowite innowacje, które natychmiast podbijały światowe rynki. W przypadku rowerów gravelowych, ten postęp był nieco bardziej spokojny i “konserwatywny”. Cała branża skupiła się mocno na rowerach szosowych i na dłuższą chwilę zamiotła pod dywan możliwości oferowane przez rowery MTB. Gdy inżynierowie RONDO postanowili pójść pod prąd i  zwrócili się w stronę “górali”, doszło do prawdziwego przełomu. Nowy MYLC jest więc nowym otwarciem, które być może zapoczątkuje erę graveli tworzonych z myślą o najbardziej wymagających riderach.

 

 

 

 

Znacznie wydłużony reach połączony z mniejszym kątem główki to dwa elementy, dzięki którym udało się stworzyć zupełnie nową, bardziej stabilną geometrię. Customowy system Rondo Twin Tip wykorzystywany w modelu MYLC umożliwia ustawienie kąta główki na 68°! Szerokie opony (700 c x 47 mm) zapewniają dodatkową trakcję i maksymalną kontrolę przy zjazdach na pełnej prędkości. Ostatnia zmiana to krótsza rura podsiodłowa (kompatybilna ze sztycą teleskopową) wpływająca na obniżenie środka ciężkości roweru. 

 

 

 

 

Dzięki zupełnie nowej geometrii, MYLC ma być stabilny nawet przy dużych prędkościach i sprawdzać się na długich trasach pełnych szybkich prostych i dynamicznych zakrętów, a im dalej rider zjedzie z ubitej ścieżki, tym mocniej doceni potencjał drzemiący w rowerze. "To nie jest kolejna szosówka, którą da się wjechać na leśną ścieżkę. To maszyna stworzona z myślą o technicznych zjazdach i długich, męczących wyprawach. MYLC ma dawać kontrolę na stromych sekcjach i maksymalny komfort na wymagających, rowerowych podbojach". 

 

MYLC pojawi się w sklepach rowerowych pod koniec lata 2022. Rower zostanie wypuszczony na rynek w czterech wariantach:  2 karbonowe, 1 aluminiowy i 1 stalowy.

 

Więcej na stronie RONDO.

 

Przypisy