Dołącz do czytelników
Brak wyników

Porady

14 października 2020

NR 44 (Październik 2020)

Plan treningowy – listopad

19

Początek listopada to dwutygodniowy okres przejściowy. To bardzo ważne, aby w pełni się zregenerować psychofizycznie po obciążeniach związanych z treningiem oraz zawodami. Aktywności fizyczne powinny być urozmaicone – znajdź zatem w tych tygodniach czas na inne sporty, takie jak np.: bieganie, piłka nożna, koszykówka, basen, saunę oraz jazdę na MTB dla przyjemności. Przygotowanie do ogólnorozwojowych sportów możesz poprzedzić marszobiegami, które pozwolą przygotować mięśnie nóg do innej pracy (skurczu koncentryczno-ekscentrycznego) niż tej, którą wykonujesz zwykle na rowerze – skurczu koncentrycznego (skracania mięśnia).
Od 9 listopada przejdziesz do okresu przygotowania ogólnego – w każdym z mikrocykli zwiększysz nieco objętość treningów – głównie w strefie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy