Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kenda Booster Pro TR

Artykuł | 15 lipca 2019 | NR 32
125

Cena: 210 zł
Masa: 613 g (29x2,2” TR)
Aljot,
www.aljot.pl

Wyścigowa opona XC, zwijana z kevlarową stopką i oplotem 120 TPI. Na pierwszy rzut oka budową bieżnika przypomina ikoniczne Maxxis Ikon. Występuje w dwóch wersjach, my testujemy Booster Pro TR, czyli tubeless race (lżejsza wersja systemu bezdętkowego firmy Kenda), ale obok niej w kolekcji jest też Booster Pro SCT, z dodatkowo wzmacnianymi ścianami bocznymi. Producent postawił na mieszankę gumy R3C, która, jak sam twierdzi, sprawia, że opona jest szybka i zarazem bardzo przyczepna. Do testu opony Booster oczywiście zostały zalane mlekiem. Bardzo łatwo i szybko się uszczelniły. Są dobrze spasowane i nie było żadnych kłopotów z odpowiednim ułożeniem na krawędziach obręczy. Przednia została „dobita” do 1,7 bara, a tylna do 2,0 barów, więc ciśnienie niezbyt wysokie, ale zależało nam na maksymalnej przyczepności, nawet kosztem „kapcia”. Na twardym podłożu można było zauważyć naprawdę niskie opory toczenia, jak również to, że opona nie hałasowała zbytnio. Mimo niewielkiego rozmiaru 2,2” (balon 55 mm) na standardowej obręczy 25 mm zachowuje przyczepność na luźnych nawierzchniach. Idealnie trzyma się szutrów przy dużych prędkościach, p...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy