Wrażenia z jazdy
GT wraz z premierą modeli Force i Sensor pokazało, że odchodzi od wieloletniego pudrowania dobrego, choć już przestarzałego systemu zawieszenia I-drive. Czy nowe modele pozwolą tej legendarnej marce trafić do większej liczby klientów? Sprawdziliśmy potencjał nowego Sensora w polskich warunkach i już wiemy, że za powyższą tezą przemawiają bardzo mocne argumenty. Ale po kolei.
Do testu przysłano rozmiar M, czym byłem absolutnie niepocieszony. Okazało się jednak, że rower jest wystarczająco duży i mierząc 183 cm, mogłem komfortowo na nim jeździć. Koło 29” i 130 mm skoku brzmi jak mały kaliber z tendencją do sprawnego podjeżdżania i łatwych zjazdów, może jakaś etapówka? Otóż nie w tym wypadku. Widząc przednie koło daleko z przodu i czując nadzwyczaj długi reach, można szybko zweryfikować ewentualne uprzedzenia. Pozycja jest bardzo wygodna, Sensor raczej nie zachęca do szybkich sprintów, choć skutecznie spełnia swoje zadania na podjazdach.
Dirtówka, która podjeżdża
Damper daje się zablokować właściwie zupełnie, jednak nawet na długich i m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!