bikeBoard Extra jesień–zima 2024 | 37 nym wkładkom (w pudełku z urządzeniem) trenażer obsługuje wszystkie popularne osie: 12×142 mm, 12×148 mm i starsze QR 10×130 mm oraz 10×135 mm. NEO 3M W PRAKTYCE Testowałem Neo 3M głównie ze Zwiftem, gdzie zaliczyłem na nim blisko 1000 km, przestawiając rower z mojego własnego Neo OG na nowy. 3M jest po parę cm większy we wszystkich wymiarach, ale nadal zajmuje niewiele miejsca po złożeniu. Tylne przerzutki w moich rowerach (Ultegra, GRX) miały wystarczający odstęp od rotora maszyny, więc nie bardzo wiem, o co chodziło narzekającym na ciasnotę w tym miejscu testerom z YouTube’a. Brak uchwytu był znaczącym kompromisem wobec minimalistycznej estetyki poprzednich modeli, ale cieszę się, że wreszcie go dodali. „Plecaczek” w tylnej części mieszczący radiatory i wentylatory nie jest piękny, ale istotny funkcjonalnie – nie byłem dla Neo 3M wyzwaniem nawet na podjeździe na Alp du Zwift jechanym „w trupa” ze średnią mocą w okolicy 300 W i kadencją 60–70 obr./min – nawet się nie rozgrzał, podczas gdy Neo OG przy takiej jeździe jest mocno ciepły. To z pewnością wydłuży żywotność sprzętu i przyda się silnym i/lub ciężkim jeźdźcom. Kołyska w Neo 3M jest lepsza niż przystawka Tacx Neo Motion Plates, bo ruch można łatwo zablokować pokrętłami – to te wystające z tyłu części wyglądające jak małe silniczki manewrowe
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==