bikeBoard Extra jesień–zima 2024 | 33 E-SZOSÓWKA+ & GRAVEL ” że na trybie Rocket (350 W) silnik potrafi dosłownie wciągnąć pod strome wzniesienia przy minimalnym wkładzie rowerzysty. A na naprawdę w wyjątkowych sytuacjach system dysponuje jeszcze trybem Turbo, w którym można wyzwolić aż 450 W mocy. Jest to jednak tryb czasowy, możliwy do aktywowania na 4 sekundy podczas ruszania, aby zapewnić sobie wyścigowe przyspieszenie lub na 12 sekund w czasie jazdy, by pokonać szczególnie trudny fragment podjazdu. GEOMETRIA Geometrię E-765 można określić jako długodystansową z pewnymi cechami gravelowej. Dość płaski kąt główki przytępia trochę szybkość reakcji, ale dzięki temu dla początkujących rower jest przyjaźniejszy w sterowaniu. Wydłużony tylny widelec dodaje stateczności przy większych prędkościach, a zwiększony do 72 mm ciąg widelca korzystnie wpływa na pewność kierowania po zjechaniu w teren. Lekko zmodyfikowane proporcje ramy ze skróconym zasięgiem (reach) i zwiększoną wysokością (stack) wpływają na bardziej wyprostowaną, a przez to wygodniejszą, pozycję. W rowerze jest aż 50 mm podkładek pod mostkiem, dzięki czemu można w sporym zakresie dopasować wysokość kokpitu, a tym samym modyfikować nachylenie sylwetki. OSPRZĘT Napęd w konfiguracji 1×12 z dużą kasetą 10×44 nie wygląda na szosowy, jednak w rowerze ze wspomaganiem sprawdza się świetnie. Brak przedniej przerzutki ułatwi obsługę początkującym użyt-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==