20 | bikeBoard Extra jesień–zima 2024 BB INFO Liv na każdym kroku podkreśla swoje zaangażowanie w zwiększanie liczby kobiet jeżdżących na rowerach. Kolejnym potwierdzeniem tego faktu ma być wprowadzenie serii elektrycznych hardtaili Lurra E+, czyli opartych na aluminiowej ramie ALUXX elektryków z przednim zawieszeniem o skoku 130 mm. W skład kolekcji wchodzą trzy modele: Lurra E+ 2, Lurra E+ 1 EX i Lurra E+ 2 EX. W projekcie uwzględniono łatwo dostępny akumulator, zintegrowany w dolnej rurze ramy. Modele Lurra E+ EX zostały wyposażone w tylny bagażnik, nóżkę i przednie światło, a Lurra E+ 2 ma możliwość dodania tych akcesoriów. Wśród zastosowanych technologii znalazły się: • RideControl Dash – kompaktowy moduł sterowania 2 w 1. Umożliwia szybki podgląd kluczowych informacji dotyczących jazdy oraz uruchomienie trybu „Walk Assist”, co ułatwia prowadzenie roweru pod górę lub w trudnym terenie. • Smart Assist – inteligentny system wykorzystujący 6 czujników i zaawansowane algorytmy, aby określić optymalną moc potrzebną w danym momencie, zapewniając płynną i naturalną jazdę. Dzięki trybowi Auto, rowerzystka nie musi ręcznie przełączać trybów, gdyż to system zapewnia najbardziej odpowiedni. Lurra E+ Nowy silnik SyncDrive Sport 2, dzięki momentowi obrotowemu 75 Nm, zapewnia maksymalne wspomaganie na poziomie 400%. Zastosowany akumulator EnergyPak Smart 625, w połączeniu z silnikiem, oferuje średni zasięg 100 km i maksymalny zasięg 180 km. W celu zwiększenia zasięgu możliwe jest podpięcie dodatkowego akumulatora EnergyPak Plus o pojemności 240 Wh lub akumulatora EnergyPak Smart 800, dającego średni zasięg 140 km i maksymalny 250 km. Lurra E+ 1 EX Mocny silnik SyncDrive Pro 2 opracowany we współpracy z firmą Yamaha jest najlżejszym w historii Liv silnikiem do rowerów elektrycznych. Zapewnia 85 Nm momentu obrotowego, najwięcej w gamie Lurra E+ EX. Umożliwia on wybór i dostosowanie wsparcia do czterokrotności wkładanego w pedałowanie wysiłku. Zawarty akumulator EnergyPak Smart 800 w połączeniu z silnikiem SyncDrive Pro 2 daje maksymalny zasięg 250 km i średni zasięg 140 km. Dla dodatkowej mocy opcjonalnie dostępny jest dodatkowy akumulator EnergyPak Plus 250, zwiększający średni zasięg do 190 km. Lurra E+ 2 EX Rowery E+ 2 EX są wyposażone w silnik SyncDrive Sport 2. Dzięki momentowi obrotowemu 75 Nm zapewniają maksymalne wspomaganie na poziomie 400%. Dodatkowo tryb Smart Assist automatycznie dostosowuje poziom wspomagania. W połączeniu z silnikiem SyncDrive Sport 2 akumulator EnergyPak Smart 625 zapewnia średni zasięg 100 km, z maksymalnym dystansem do 180 km. Dla zwiększenia zasięgów można dokupić i podpiąć range extender EnergyPak Smart 800. 14 Ramy XS i S są wyposażone w koła 27,5”, a ramy M i L mają koła 29”. Rowery zostały wyposażone w opony przystosowane do bezdętkowej jazdy, zoptymalizowane dla rowerów elektrycznych, co pozwala na stosowanie niższego ciśnienia. LIV LURRA E+ ELEKTRYCZNY HARDTAIL DLA KOBIET Model: Liv Lurra E+ 2; rozmiar: M 1187 mm 470 mm 660 mm 590 mm 400 mm 74° 66° 468 mm 29" 29" Lurra E+ 2 Kaseta: Shimano Cues, LinkGlide, CS-LG300-9, 11–46T | Hamulce: Tektro HD-M285, hydrauliczne, tarcze 180 mm | Mechanizm korbowy: tarcza stalowa FSA MegaTooth 36T, direct-mount, ramiona FSA Comet E-Bike | Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Coil, 130 mm, rura sterowa 1½ – 1⅛”, oś 15AH2-110 Lurra E+ 1 EX Kaseta: Shimano Cues LinkGlide, CL-LG400-11, 11–50T | Hamulce: Shimano BR-MT410, hydrauliczne, tarcze 180 mm | Mechanizm korbowy: tarcza stalowa FSA MegaTooth 36T, direct-mount, ramiona FSA Comet E-Bike | Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Air, 130 mm, rura sterowa 1½ – 1⅛”, oś 15AH2-110 Lurra E+ 2 EX Kaseta – Shimano Cues, LinkGlide, CS-LG300-9, 11–46T | Hamulce: Tektro HD-M285, hydrauliczne, tarcze 180 mm | Mechanizm korbowy: tarcza stalowa FSA MegaTooth 36T, direct-mount, ramiona FSA Comet E-Bike | Widelec: SR Suntour XCR 34 Boost 2-CR Coil, 130 mm, rura sterowa 1½ – 1⅛”, oś 15AH2-110 OSPRZĘT 120 mm
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==